|
Post by CK / Ladywirdway on Aug 20, 2021 16:18:01 GMT
Hej jeg overvejer at starte en rollespils side op. det ikke sikkert det bliver til noget. jeg håber nogen vil komme med konstatriv kraktik. jeg har ikke den største forstan på at lave hjemme sider så det langt fra profesonelt. Jeg tager gerne imod hjælp og vejledning
Håber i vil kigge ind
|
|
|
Post by The Ghost on Aug 27, 2021 13:34:05 GMT
Hej Det er altid spændende med nye sider - og de færreste af os er professionelle, vi lærer ved at prøve os frem! Der er ikke meget at kommenterer på endnu, din side er stadig meget ny. Det eneste jeg rigtig kan se (over mobil i hvert fald) er et indlæg om historien. Derfor føler jeg ikke der er så meget at komme med konstruktiv kritik om endnu. Noget der måske kan være en hjælp, er at få en til at hjælpe dig med at rette din tekst til. Jeg gætter på du er ordblind, og det gør absolut ingenting. Men den tekst der står derinde, kan være lidt svær at læse, og desværre kan det godt virke afskrækkende for nogle. Det skal dog ikke afholde dig fra dit projekt, og det er på ingen måde ondt ment. Jeg kender flere ordblinde der har spillet RPG skriftligt
|
|
|
Post by lanabanana on Aug 27, 2021 19:21:01 GMT
Hej CK,
Jeg tænkte, at jeg også lige ville bidrage med et perspektiv på det, du har skrevet indtil videre. Det er mest bare spørgsmål, som jeg selv sidder med efter at have læst det, og som andre måske også vil have. 1) Hvor i verden ligger landsbyen? 2) Hvis landsbyen er gemt, hvordan får den så nye beboere? Alternativt: Hvad indebærer det, når du skriver, at den er gemt? 3) Er der et bystyre, og hvem er det i så fald udgjort af?
Jeg fornemmer lidt på det, du skriver, at byen har en slags "overflade" (the bright side), der lokker nye beboere til; den idé synes jeg egentlig er interessant. Måske den på overfladen slet ikke hedder "Bloodlost"? Jeg tænker i hvert fald – med mindre der er en in-universe-forklaring på, hvorfor det ikke er det – at det navn godt kan udgøre et image-problem for en landsby, der ønsker at tiltrække nye beboere.
Fred ud.
|
|